Customer Success Bootcamp: CSM Nivå 1
3 digitale sesjoner på 1,5 timer
Kurset er delt opp i 3 sesjoner på 1,5 timer, direkte over teams med dine med-kurstakere og kursleder.
CSM Nivå 1 sertifisering
Oppnå Customer Success Manager sertifisering utstedt av Customer Success Consulting AS®.
Opptak av alle undervisningstimer
Opptak, maler og alle Kurs-presentasjoner blir sendt alle deltakere i etterkant.
Ubegrenset tilgang på ressurser
Du får som deltaker ubegrenset tilgang til praktiske Customer Success maler og verktøy.
Tilgang til lukket LinkedIn-gruppe
Du får tilgang til lukket LinkedIn-gruppe og unik mulighet til å snakke med deltakere og kursleder.
Kursleder med 10+ års CS erfaring
Kurset ledes av CEO & Founder Fahim Waaler med 10+ års operativ Customer Success erfaring.
Dette sier tidligere kursdeltakere.
Archana Shilanth
Customer Success Manager, Nortel
"Tusen takk til Fahim Azimi Waaler og Customer Success Consulting AS for å ha tilbudt sertifiseringskurset for Customer Success. Jeg er utrolig takknemlig for kunnskapen og ferdighetene jeg har oppnådd gjennom dette kurset!
Denne sertifiseringen har ikke bare styrket mine faglige evner, men har også forsterket mitt engasjement for å levere enestående kundesuksess og dyrke varige kunderelasjoner!"
Bente Ulven
Customer Success Manager, Netnordic
"Tusen takk til Fahim Azimi Waaler for et ekstremt godt sertifiseringskurs som har gitt meg verktøy, nye tanker og ideer om hvordan jeg på best måte kan sørge for at jeg hjelper kundene med suksess!"
Aouse Al-Anee
Customer Retention Manager, Byggfakta
"Takker Fahim Azimi Waaler for et utrolig gøy og lærerik seminar. 3 uker med god informasjon, verktøy og arbeidsmetoder for Customer Success Manager Nivå 1.
Jeg ser frem til å høre mer fra deg, og melde meg på Nivå 2 i kommende periode!"
Anette Vestby
Kunderådgiver, Byggfakta
"I november deltok jeg på Fahim Azimi Waaler sitt kurs - Customer Success Bootcamp CSM Nivå 1.
Dette var 3 lærerike uker, med informasjon og gode verktøy jeg vil få bruk for fremover. Det blir spennende å ta i bruk dette i praksis på nyåret!"
Tine Joli
Customer Success Advisor, Procano
"Kjempefine leksjoner og veldig hyggelig/kunnskapsrik kursleder!
Kunne gjerne hatt det en annen ettermiddag enn fredag ettermiddag, men ellers helt supert!"
Anniken Sofie Wæck Røiri
Head of Customer Success, Svenn
"Takk til Fahim Azimi Waaler for god veiledning og bra gjennomføring!"
Åse-Kristine Warberg
Senior Customer Success Manager, Aidn
"Det var et engasjerende kurs der vi fikk en bra verktøykasse :) !"
Mia Myking Bjørnsen
Customer Success Manager, Orbit
"Nyttig kurs, fint med konkrete verktøy og deling av egne erfaringer!"
Mattis Wahlby
VP of Customer Success, Inline X
"Bra, basic innføring til CS. Mange verdifulle tips og intressant å bli kjent med andre som jobber med det samme!"
Noen av virksomhetene vi har sertifisert.
Customer Success trenger ikke være komplisert. Dette kurset gjør Customer Success enkelt og konkret.
Noen ord fra Kursleder Fahim Waaler:
"Jeg vet hvor forvirrende og vanskelig en arbeidshverdag kan være som Customer Success Manager. Gjennom min 10 årige Customer Success karriere har jeg følt meg ensom, overveldet og utbrent. Jeg visste ikke hva Customer Success faktisk innebar og hva som skulle til for at jeg skulle mestre rollen best mulig.
Etter å ha fordypet meg i faget de siste 10 årene, tatt utallige kurs og sertifiseringer har jeg kjent på en enorm mestringsfølelse. Jeg tok eierskap til rollen og min egen karriere. Det har jeg lyst til at du som CSM også skal oppleve.
Kurset Customer Success Bootcamp: CSM Nivå 1 er et resultat av 10 år med utelukkende CS arbeid, både som CSM og CS-leder. Customer Success er blitt gjort overdrevent komplisert. Slutt å sløs penger på kurs laget av noen som aldri har jobbet som CSM eller hatt en CS rolle.
Dette kurset er laget av en CSM som et svar på hva jeg selv trengte for 10 år siden da jeg startet min Customer Success karriere.
Dette er min måte å gi tilbake til Customer Success Communitiet. Og sørge for at alle som enten er ny i jobben som CSM eller trenger en faglig oppdatering får alle verktøyene til å lykkes.
Ikke bare for å hjelpe din virksomhets kunder, men kanskje enda viktigere hjelpe DEG som ansatt med å mestre din rolle, avansere din karriere og styrke din selvtillit.
Har du savnet et Customer Success kurs på Norsk? Har du savnet konkrete verktøy og praktiske steg-for-steg Customer Success kurs?
Kjenner du deg klar for å endelig ta det neste steget i Karrieren din?
Da er dette kurset for deg."
Hva kommer jeg til å lære?
Customer Success Bootcamp: CSM nivå 1 foregår digitalt over teams fra 13:00-14:30 over 3 dager. Hver dag består av undervisningstimer, gruppeoppgaver og gruppediskusjoner.
På slutten av kurset vil du som deltaker få muligheten til å ta en quiz for å oppnå din offisielle Nivå 1 Customer Success Manager sertifisering utstedt av Customer Success Consulting AS®.
Kurset passer best for:
✓ Deg som er helt ny i Customer Success Manager rollen
✓ Deg som har jobbet som CSM tidligere og ønsker en fullverdig sertifisering®
✓ Deg som trenger en grunnleggende introduksjon til CSM rollen og Customer Success som fagfelt
Kursets innhold og agenda
Dag 1: 08. november 2024 kl 13:00 – 14:30
1. Introduksjon til kurset
Hvordan kurset er lagt opp
Mål med kurset
Min Customer Success reise
2. Customer Success: Grunnleggende innføring
Hva er Customer Success?
Hvorfor er Customer Success viktig?
Viktige KPIer og målinger
Steg i kundereisen
Segmentering og oppfølging
Customer Success Manager sin rolle
Dag 2: 15. november 2024 kl 13:00 – 14:30
1. Customer Success Manager: Basisferdigheter
Hvordan skape gode kunderelasjoner
Bygge tillitt og skape kundelojalitet
Hvordan skape et godt miljø for mersalg
Håndtere vanskelige kunder/misfornøyde kunde
2. Konkrete verktøy for deg som CSM
Hvordan lage suksessplaner
Hvordan strukturere en god møtemal
Hvordan holde suksessmøter
Hvordan ha kontroll på dine kunder
Hvordan aktivere kunder som «ghoster» deg
Hvordan selge som CSM
Dag 3: 22. november 2024 kl 13:00 – 14:30
1. Karriereutvikling for deg som CSM
Mestre din rolle som CSM
Hvordan avansere i din CSM-rolle og bli forfremmet
Tenk et steg fram og ta på deg mer ansvar
4 faser en Customer Success avdeling går gjennom
2. Oppsummering
Du kan ikke huske alt. Ta med deg det viktigste
Fagfelt i stadig utvikling
Nyttig og praktiske tips for videre læring
- Ved endt kurs sendes en Quiz du må fullføre med 75% riktig svar for å oppnå din CSM Nivå 1 sertifisering.