Customer Success Bootcamp: CSM Nivå 1

3 digitale sesjoner på 1,5 timer

Kurset er delt opp i 3 sesjoner på 1,5 timer, direkte over teams med dine med-kurstakere og kursleder. 

CSM Nivå 1 sertifisering

Oppnå Customer Success Manager sertifisering utstedt av Customer Success Consulting AS®. 

Opptak av alle undervisningstimer

Opptak, maler og alle Kurs-presentasjoner blir sendt alle deltakere i etterkant. 

Ubegrenset tilgang på ressurser

Du får som deltaker ubegrenset tilgang til praktiske Customer Success maler og verktøy. 

Tilgang til lukket LinkedIn-gruppe

Du får tilgang til lukket LinkedIn-gruppe og unik mulighet til å snakke med deltakere og kursleder. 

Kursleder med 10+ års CS erfaring

Kurset ledes av CEO & Founder Fahim Waaler med 10+ års operativ Customer Success erfaring.

Dette sier tidligere kursdeltakere.

Archana Shilanth

Customer Success Manager, Nortel 


"Tusen takk til Fahim Azimi Waaler og Customer Success Consulting AS for å ha tilbudt sertifiseringskurset for Customer Success. Jeg er utrolig takknemlig for kunnskapen og ferdighetene jeg har oppnådd gjennom dette kurset!

Denne sertifiseringen har ikke bare styrket mine faglige evner, men har også forsterket mitt engasjement for å levere enestående kundesuksess og dyrke varige kunderelasjoner!"

Bente Ulven

Customer Success Manager, Netnordic 


"Tusen takk til Fahim Azimi Waaler for et ekstremt godt sertifiseringskurs som har gitt meg verktøy, nye tanker og ideer om hvordan jeg på best måte kan sørge for at jeg hjelper kundene med suksess!"

Aouse Al-Anee

Customer Retention Manager, Byggfakta 


"Takker Fahim Azimi Waaler for et utrolig gøy og lærerik seminar. 3 uker med god informasjon, verktøy og arbeidsmetoder for Customer Success Manager Nivå 1.

Jeg ser frem til å høre mer fra deg, og melde meg på Nivå 2 i kommende periode!"

Anette Vestby

Kunderådgiver, Byggfakta 


"I november deltok jeg på Fahim Azimi Waaler sitt kurs - Customer Success Bootcamp CSM Nivå 1. 

Dette var 3 lærerike uker, med informasjon og gode verktøy jeg vil få bruk for fremover. Det blir spennende å ta i bruk dette i praksis på nyåret!"

Tine Joli

Customer Success Advisor, Procano 


"Kjempefine leksjoner og veldig hyggelig/kunnskapsrik kursleder!

Kunne gjerne hatt det en annen ettermiddag enn fredag ettermiddag, men ellers helt supert!"

Anniken Sofie Wæck Røiri

Head of Customer Success, Svenn


"Takk til Fahim Azimi Waaler for god veiledning og bra gjennomføring!"

Åse-Kristine Warberg

Senior Customer Success Manager, Aidn 


"Det var et engasjerende kurs der vi fikk en bra verktøykasse :) !" 

Mia Myking Bjørnsen

Customer Success Manager, Orbit


"Nyttig kurs, fint med konkrete verktøy og deling av egne erfaringer!"

Mattis Wahlby

VP of Customer Success, Inline X


"Bra, basic innføring til CS. Mange verdifulle tips og intressant å bli kjent med andre som jobber med det samme!"

Noen av virksomhetene vi har sertifisert.

Customer Success trenger ikke være komplisert. Dette kurset gjør Customer Success enkelt og konkret.

Noen ord fra Kursleder Fahim Waaler:

"Jeg vet hvor forvirrende og vanskelig en arbeidshverdag kan være som Customer Success Manager. Gjennom min 10 årige Customer Success karriere har jeg følt meg ensom, overveldet og utbrent. Jeg visste ikke hva Customer Success faktisk innebar og hva som skulle til for at jeg skulle mestre rollen best mulig.

Etter å ha fordypet meg i faget de siste 10 årene, tatt utallige kurs og sertifiseringer har jeg kjent på en enorm mestringsfølelse. Jeg tok eierskap til rollen og min egen karriere. Det har jeg lyst til at du som CSM også skal oppleve.

Kurset Customer Success Bootcamp: CSM Nivå 1 er et resultat av 10 år med utelukkende CS arbeid, både som CSM og CS-leder. Customer Success er blitt gjort overdrevent komplisert. Slutt å sløs penger på kurs laget av noen som aldri har jobbet som CSM eller hatt en CS rolle. 

Dette kurset er laget av en CSM som et svar på hva jeg selv trengte for 10 år siden da jeg startet min Customer Success karriere. 

Dette er min måte å gi tilbake til Customer Success Communitiet. Og sørge for at alle som enten er ny i jobben som CSM eller trenger en faglig oppdatering får alle verktøyene til å lykkes. 

Ikke bare for å hjelpe din virksomhets kunder, men kanskje enda viktigere hjelpe DEG som ansatt med å mestre din rolle, avansere din karriere og styrke din selvtillit.

Har du savnet et Customer Success kurs på Norsk? Har du savnet konkrete verktøy og praktiske steg-for-steg Customer Success kurs? 

Kjenner du deg klar for å endelig ta det neste steget i Karrieren din?

Da er dette kurset for deg."

Hva kommer jeg til å lære?

Customer Success Bootcamp: CSM nivå 1 foregår digitalt over teams fra 13:00-14:30 over 3 dager. Hver dag består av undervisningstimer, gruppeoppgaver og gruppediskusjoner. 

På slutten av kurset vil du som deltaker få muligheten til å ta en quiz for å oppnå din offisielle Nivå 1 Customer Success Manager sertifisering utstedt av Customer Success Consulting AS®. 

Kurset passer best for:

 Deg som er helt ny i Customer Success Manager rollen

Deg som har jobbet som CSM tidligere og ønsker en fullverdig sertifisering®

Deg som trenger en grunnleggende introduksjon til CSM rollen og Customer Success som fagfelt

Kursets innhold og agenda

Dag 1: 08. november 2024 kl 13:00 – 14:30 


1. Introduksjon til kurset

  • Hvordan kurset er lagt opp

  • Mål med kurset

  • Min Customer Success reise


2. Customer Success: Grunnleggende innføring

  • Hva er Customer Success?

  • Hvorfor er Customer Success viktig?

  • Viktige KPIer og målinger

  • Steg i kundereisen

  • Segmentering og oppfølging

  • Customer Success Manager sin rolle

Dag 2: 15. november 2024 kl 13:00 – 14:30


1. Customer Success Manager: Basisferdigheter

  • Hvordan skape gode kunderelasjoner

  • Bygge tillitt og skape kundelojalitet

  • Hvordan skape et godt miljø for mersalg

  • Håndtere vanskelige kunder/misfornøyde kunde


2. Konkrete verktøy for deg som CSM

  • Hvordan lage suksessplaner

  • Hvordan strukturere en god møtemal

  • Hvordan holde suksessmøter

  • Hvordan ha kontroll på dine kunder

  • Hvordan aktivere kunder som «ghoster» deg

  • Hvordan selge som CSM

    Dag 3: 22. november 2024 kl 13:00 – 14:30


    1. Karriereutvikling for deg som CSM

    • Mestre din rolle som CSM

    • Hvordan avansere i din CSM-rolle og bli forfremmet

    • Tenk et steg fram og ta på deg mer ansvar

    • 4 faser en Customer Success avdeling går gjennom

    2. Oppsummering

    • Du kan ikke huske alt. Ta med deg det viktigste

    • Fagfelt i stadig utvikling

    • Nyttig og praktiske tips for videre læring

    3. Sertifiserings Quiz

    • Ved endt kurs sendes en Quiz du må fullføre med 75% riktig svar for å oppnå din CSM Nivå 1 sertifisering.

    Trenger du egentilpasset kurs og opplæring for dine ansatte?