Customer Success 1:1 Coaching


Trenger du hjelp til å velge riktig pakke for deg?

Som ny Customer Success leder kan det være overveldende å navigere i det kontinuerlig skiftende Customer Success-landskapet. 

Du trenger ikke stange hodet i veggen alene. Sett karrieren din på "fast track", spar deg selv for tid, stress og penger.

Sammen finner vi ut av dine konkrete mål, så vil jeg gi deg en skreddersydd plan for hvordan du kan nå målene dine - ved hjelp av praktisk coaching, konkrete maler og strategier for måloppnåelse. 

Dette får du:

 Rask innsikt: Du får rask innsikt i beste praksis, slik at du unngår vanlige feil og kan begynne å skape verdi fra dag én.

 Strategisk retning: Du får hjelp til å forstå hvordan du kan utvikle og implementere en effektiv strategi som gir bærekraftig vekst.

 Målrettet utvikling: Vi fokuserer på de spesifikke utfordringene du står overfor og utvikler en plan som vil hjelpe deg med å overvinne dem.

Eksempler på områder du kan bli coachet på: 

  • Bygge kundesuksess fra bunnen av

  • Segmentering

  • Kartlegging av kundereisen

  • Valg og optimalisering av programvare for kundesuksess

  • Playbooks (retningslinjer eller strategidokumenter)

  • Skalering

  • Kundehelse

  • Bygge sterke team

  • Teammål (KPIer og OKRer - nøkkelindikatorer og målsetninger)

  • Ytelsesstyring

  • Karriereutviklingsplaner

Customer Success Coaching. Velg pakken som passer deg.


Customer Success Manager Nybegynner

Passer deg som er ny i CSM Rollen.


3 x 60 min. 1:1 coaching sesjoner

Komplett kartlegging av dine behov

Full kontroll og fri disponering

Ubegrenset tilgang på CS malverk

Skreddersydd veiledning og råd

24/7 tilgang på din CS-Coach


kr 15.000,-

eks.mva

Kjøp



Customer Success Manager Avansert

Passer deg som har noe CS erfaring.


3 x 60 min. 1:1 coaching sesjoner

Komplett kartlegging av dine behov

Full kontroll og fri disponering

Ubegrenset tilgang på CS malverk

Skreddersydd veiledning og råd

24/7 tilgang på din CS-Coach


kr 20.000,-

eks.mva

Kjøp


Customer Success Leder

Passer deg som leder ditt CS-team.


3 x 60 min. 1:1 coaching sesjoner

Komplett kartlegging av dine behov

Full kontroll og fri disponering

Ubegrenset tilgang på CS malverk

Skreddersydd veiledning og råd

24/7 tilgang på din CS-Coach


kr 35.000,-

eks.mva

Kjøp

Kjøp nå. Betal senere. Null stress. 

* (Alle beløp er oppgitt i NOK. Faktura sendes som EHF 1 dag etter kjøp hvis det er tilgjengelig, og som e-post hvis ikke. For privatpersoner er e-post standard betalingsmåte).

Noen ord fra CS-Coach Fahim Waaler:

"Customer Success som karrierevei kan være givende og utrolig spennende. Hverdagen er variert, lønnen er god, og det er mange jobber tilgjengelig. 

Men det er også et ferskt og utfordrende fagfelt med høy konkurranse. 

Fordi Customer Success er et ferskt fagfelt, finnes det ikke noen helt klare bransjestandarder og utprøvde veier til suksess. 

Der kommer jeg inn i bildet. 

Som en Customer Success ekspert med 10+ års Customer Success erfaring fra CS roller i forskjellige SaaS virksomheter, vet jeg hva som funker og ikke funker. 

Jeg hjelper deg finne ut av dine konkrete mål, så vil jeg gi deg en skreddersydd plan for hvordan du kan nå målene dine - ved hjelp av praktisk coaching, konkrete maler og strategier for måloppnåelse.

Du trenger ikke stange hodet i veggen alene. Sett karrieren din på "fast track", spar deg selv for tid, stress og penger. 

Så er det store spørsmålet: Er du klar for å ta CS-karrieren din til neste nivå?"

    Før du rekker å spørre

    Slik fungerer det.

    Etter at du har valgt Coaching-pakken du ønsker og lagt inn bestillingen din, mottar du ordrebekreftelse på e-post. 

    Her kan du stille spørsmål direkte til din Coach, avtale din første gratis kartleggingssamtale og samt booke dine 1:1 Coaching-sesjoner akkurat som det passer deg. 

    Alle Coaching-sesjoner foregår digitalt over teams om ikke annet er avtalt. 

    Betalingsmåte.

    Du slipper å fylle inn kortinfo, betale på forhånd eller binde deg. 

    Du kjøper din Coaching-pakke nå, så sørger vi for at du eller bedriften din mottar EFH (hvis tilgjengelig), og som e-post hvis ikke. Null stress.

    Alle Coaching-pakkene gir umiddelbar tilgang, kan disponeres fritt og må benyttes innen 1 år fra kjøpsdato.

    Dette får du coaching på.

    Gjennom 3 1:1 coaching sesjoner lager vi en konkret plan for din individuelle utvikling. 

    Du trenger ikke stange hodet i veggen alene. Sett karrieren din på "fast track", spar deg selv for tid, stress og penger. 

    Sammen finner vi ut av dine konkrete mål, så vil jeg gi deg en skreddersydd plan for hvordan du kan nå målene dine - ved hjelp av praktisk coaching, konkrete maler og strategier for måloppnåelse. 

    Alt for at du skal nå dine Customer Success mål og bli den beste versjonen av deg selv. Er du klar for å ta CS-karrieren din til neste nivå? 

    I den første coaching-sesjonen bruker vi mest tid på å gjøre en grundig kartlegging av dine behov og hva du ønsker å få ut av coachingen. Vi fokuserer på de spesifikke utfordringene du står overfor og utvikler en plan som vil hjelpe deg med å overvinne dem.

    Deretter finner vi sammen ut av dine konkrete mål, så vil jeg gi deg en skreddersydd plan for hvordan du kan nå målene dine - ved hjelp av praktisk coaching, konkrete maler og strategier for måloppnåelse.

    Eksempler på områder du kan blir coachet på:

    • Bygge kundesuksess fra bunnen av

    • Segmentering

    • Kartlegging av kundereisen

    • Valg og optimalisering av programvare for kundesuksess

    • Playbooks (retningslinjer eller strategidokumenter)

    • Skalering

    • Kundehelse

    • Bygge sterke team

    • Teammål (KPIer og OKRer - nøkkelindikatorer og målsetninger)

    • Ytelsesstyring

    • Karriereutviklingsplaner


    Før du rekker å spørre

    Dette kan vi hjelpe deg med.

    Etablere din Customer Success funksjon helt bra bunnen av på 90 dager? Check.

    Eksisterende Customer Success team og ønsker å effektivisere og skalere? Check.

    Rekrutteringsbistand til å finne den rette Customer Success profilen for din virksomhet? Check.

    Egentilpasset rådgivning gjennom workshops, foredrag og opplæring? Dobbel Check!

    Jobbe hånd-i hånd i et tett lengre samarbeid for å transformere hele din Customer Success funksjon? Etablere lønnsomme strategier for mersalg, anti-churn og skape kunde-ambassadører? Ja, nå snakker vi! 

    Slik fungerer et samarbeid.

    Alt starter med en grundig kartlegging av dine behov > 1-3 samtaler hvor vi (sammen) danner et klart bilde av:

    • Prosjektets omfang og varighet
    • Forventninger og hva vi skal levere på
    • Budsjett og betalingsdetaljer
    • Oppsett av prosjektplan og kontraktsignering

    Vi designer og implementerer deretter konkrete handlingsplaner i samråd med deg og vil jobbe tett med dine interne ressurser.

    Nå er vi partnere i vårt felles mål mot å løse dine utfordringer å sørge for at du når dine Customer Success mål. 

    Det er viktig for oss at arbeidet vi gjør med deg gir resultater. Derfor setter vi opp oppfølgingssamtaler etter endt prosjekt hvor vi kan evaluere resultatene.


    Dette er de vi jobber med.

    Virksomheter som ønsker å bygge eller er i gang med å bygge sin Customer Success funksjon fra bunnen av. Start-ups, Scale-ups og etablerte virksomheter er alle innenfor vår ekspertise.

    Eksisterende Customer Success team som ønsker å ta arbeidet sitt til neste nivå eller går gjennom en transformasjon. Vi blir en forlengelse av deres team og jobber tett sammen som partnere.

    På den måten kan vi enten være Customer Success-sjefen din, eller vi kan være staben til sjefen som har litt for mange andre oppgaver.

    Vi jobber oftes med CEO, Founder, CCO, Salgsdirektør, VP Customer Success, Customer Success direktør, Head of Customer Success, CSM. Listen er langt fra uttømmende. 

    (Hvis du ønsker å leie oss inn - som en ekstern konsulent eller som en forlengelse av ditt Customer Success team - så ikke nøl med å ta kontakt) 

    Dette koster et samarbeid. 

    Vi forstår at forutsigbarhet er viktig for deg, derfor operer vi kun med fastpris på alle våre tjenester.

    Customer Success Workshop: 45.000,- (eks.mva)

    Customer Success Foredrag: 35.000,- (eks.mva)

    Customer Success Sertifisering: Fra 7000,- (eks.mva)

    Customer Success 1:1 Coaching: Fra 15.000,- (eks.mva)

    For prosjekt-basert prising og leie av konsulent, vil det være nødvendig med en kartleggings-samtale for å vurdere omfanget, hva vi skal levere på og budsjettet.

    Er du usikker på hvilken tjeneste som passer best for deg? Book en gratis kartleggingstime her!

    Bestill våre tjenester

    Send oss dine kontaktdetaljer og vi vil ta kontakt med deg så raskt som mulig.