Customer Success Rådgivning
Customer Success rådgivning på dine vilkår. Du velger fritt om du ønsker bistand i et prosjekt, gjennom en workshop, i et foredrag eller gjennom våre ulike "Boost-programmer" - Det har aldri vært enklere å få Customer Success hjelpen du trenger!
Prosjektbasert
Alle virksomheter er forskjellige, med påfølgende forskjellige behov også når det gjelder Customer Success. Når du kjøper rådgivning hos oss kan du senke skuldrene og være trygg på at vår solide 10+ års erfaring fra CS roller i forskjellige SaaS virksomheter virkelig skinner gjennom.
Vi har blant annet oppnådd 115 % Net Revenue Retention på 3 måneder i 2021 - og 240 % budsjettoppnåelse på 6 måneder i 2022.
For oss er det viktig å kutte gjennom støyet. Vi implementerer CS strategier på en ukomplisert og effektiv måte - og hjelper din virksomhet skape organisk vekst gjennom Customer Success.
Dette får du:
✓ Verdibasert rådgivning i samråd med deres ledergruppe, daglig leder eller annen fokusgruppe
✓ Egentilpasset rammeverk - klar til implementering
✓ Customer Success Sertifisert Rådgiver
✓ Du kan blant annet få hjelpe med:
- Sette din Customer Success Strategi
- Kundesegmentering
- Customer Success playbook design for kundereisemapping
- Implementering av korrekte OKRs og KPIer
- Kundefrafalls-analyse, måling av kunderisiko og kundehelse
- Opprette Customer Success fokusert kundereise
- Implementering av Customer Success Software
Workshop-format
Vår Customer Success Workshop passer for deg som ønsker å komme i gang med implementering av Customer Success eller som ønsker å effektivisere eksisterende Customer Success tiltak i din organisasjon.
Etter en grundig kartlegging vil vi designe workshopen etter dine spesifikke forretningsmål og behov, til slutt vil vi komme med innspill på konkrete forbedringstiltak basert på utprøvde Customer Success Strategier.
Det er viktig for oss at arbeidet vi gjør med deg gir resultater. Derfor setter vi opp oppfølgings-workshoper etter endt workshop hvor vi kan evaluere resultatene.
Praktisk Info: Selve workshopen gjennomføres enten fysisk eller over teams og består av et innledende foredrag med påfølgende sparring, oppgaver, trening alt etter dine spesifikke behov.
Dette får du:
✓ Du får en egentilpasset workshop etter din unike forretningsmodell og dine spesifikke behov
✓ Kartlegging av deres nåværende situasjon med innspill på konkrete forbedringstiltak
✓ Full konfidensialitet og rom for alle ideer og praktiske løsninger
✓ Konkrete oppgaver og sparring
✓ Egendefinerte temaer som blant annet:
- Hvordan Implementere Customer Success tilpasset din organisasjon
- Definere OKRs, Suksess sprinter og KPI'er
- Segmentering av kundebasen
- Verdibasert Playbooks og suksessplaner
- Kundereise og kriterier for suksess
- Skalering av Customer Success i din organisasjon
Pris workshop - Halv dag:
39.000,-
Antall deltakere etter avtale
(Pris eks. mva)
Customer Success Workshop - Halv dag
Foredrag
Om Fahim Azimi Waaler:
Fahim har 10+ års solid Customer Success erfaring fra CS roller i forskjellige SaaS virksomheter. Han har blant annet oppnådd 115 % Net Revenue Retention på 3 måneder som Customer Success Leder i 2021 - og 240 % budsjettoppnåelse på 6 måneder som Customer Success Manager i 2022.
Gjennom sitt foredraget: "Slik gjør du Customer Success enkelt og lønnsomt" har han destillert sine erfaringer fra de siste 8 årene med utelukkende CS arbeid til et konkret, lettfattelig og inspirerende foredrag.
Med sin Customer Success utdanning fra Handelshøyskolen BI og Harvard Business School Online, samt Customer Success sertifisering bringer han relevant faglig tyngde til sine foredrag. Fahim evner å forklare kompliserte teorier, strategier og begreper på en lettfattelig og leken måte - alt for at du enklere skal klare å navigere et fagfelt i stadig utvikling.
Praktisk Info: Foredraget gjennomføres enten fysisk eller over teams og varer 1 time. Foredragets innhold er fastsatt, men kan tilpasses ved behov. Ta kontakt!
Foredrag med Fahim Azimi Waaler:
✔ "Slik gjør du Customer Success enkelt og lønnsomt"
Steg 1: Customer success enkelt forklart
Steg 2: Kundeopplevelse gjennom segmentering
Steg 3: Kundereise og Playbook eksempel
Steg 4: KPIer enkelt forklart
Steg 5: rekruttering og opplæring
✔ Egentilpasset foredrag basert på dine innspill
- Er du usikker på hvilket tema som passer best for dere? Kontakt oss så hjelper vi deg med å finne ut av det
Pris foredrag - 1 time:
29.000,-
Fysisk eller digitalt
(For 1 times oppdrag nær foredragsholders hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg. Pris eks. mva)
Customer Success Foredrag med Fahim Azimi Waaler - 1 time
Ferdig levert "Boost-programmer"
Ønsker du å oppnå eksepsjonell kundelojalitet, økt inntekt og bærekraftig vekst for din virksomhet og er usikker på hvor du skal starte? Da har vi den perfekte løsningen for deg – Customer Success Boost.
Vi har utviklet fem skreddersydde pakker som vil ta din Customer Success avdeling til nye høyder. Enten du er en oppstart eller en etablert bedrift, vil vår Customer Success Boost hjelpe deg med å oppnå dine mål raskere og mer effektivt.
Du kan enten velge en pakke som passer best for dine umiddelbare behov eller investere i hele spekteret av tjenester for en fullverdig Customer Success makeover.
Våre fem pakker inkluderer:
Mersalg Boost: 4-ukers program for å skape økt mersalg, kryssalg og oppsalg.
Retention Boost: 4-ukers program for å redusere og få kontroll på kundefrafall.
Tilfredshet Boost: 4-ukers program for å øke kundetilfredshet og kundelojalitet.
Referanse Boost: 4-ukers program for å finne og skape lojale kundeambassadører.
Komplett Boost: 12-ukers vekst-program for å ta din Customer Success avdeling til nye høyder.
Hvorfor velge Customer Success Boost?
✓ Øk kundelojaliteten og kundetilfredsheten betydelig.
✓ Boost inntektene ved å maksimere kundens livstidsverdi.
✓ Reduser kundefrafall og behold kundene lengre.
✓ Få verdifull innsikt som hjelper deg med å ta datadrevne beslutninger.
Customer Success Boost. Velg pakken som passer deg.
Kjøp nå. Betal senere. Null stress.
* (Alle beløp er oppgitt i NOK. Faktura sendes som EHF 1 dag etter kjøp hvis det er tilgjengelig, og som e-post hvis ikke. For privatpersoner er e-post standard betalingsmåte).