FAQ - Ofte stilte spørsmål
Før du rekker å spørre
Dette kan vi hjelpe deg med.
Etablere din Customer Success funksjon helt bra bunnen av på 90 dager? Check.
Eksisterende Customer Success team og ønsker å effektivisere og skalere? Check.
Rekrutteringsbistand til å finne den rette Customer Success profilen for din virksomhet? Check.
Egentilpasset rådgivning gjennom workshops, foredrag og opplæring? Dobbel Check!
Jobbe hånd-i hånd i et tett lengre samarbeid for å transformere hele din Customer Success funksjon? Etablere lønnsomme strategier for mersalg, anti-churn og skape kunde-ambassadører? Ja, nå snakker vi!
Slik fungerer et samarbeid.
Alt starter med en grundig kartlegging av dine behov > 1-3 samtaler hvor vi (sammen) danner et klart bilde av:
- Prosjektets omfang og varighet
- Forventninger og hva vi skal levere på
- Budsjett og betalingsdetaljer
- Oppsett av prosjektplan og kontraktsignering
Vi designer og implementerer deretter konkrete handlingsplaner i samråd med deg og vil jobbe tett med dine interne ressurser.
Nå er vi partnere i vårt felles mål mot å løse dine utfordringer å sørge for at du når dine Customer Success mål.
Det er viktig for oss at arbeidet vi gjør med deg gir resultater. Derfor setter vi opp oppfølgingssamtaler etter endt prosjekt hvor vi kan evaluere resultatene.
Dette er de vi jobber med.
Virksomheter som ønsker å bygge eller er i gang med å bygge sin Customer Success funksjon fra bunnen av. Start-ups, Scale-ups og etablerte virksomheter er alle innenfor vår ekspertise.
Eksisterende Customer Success team som ønsker å ta arbeidet sitt til neste nivå eller går gjennom en transformasjon. Vi blir en forlengelse av deres team og jobber tett sammen som partnere.
På den måten kan vi enten være Customer Success-sjefen din, eller vi kan være staben til sjefen som har litt for mange andre oppgaver.
Vi jobber oftes med CEO, Founder, CCO, Salgsdirektør, VP Customer Success, Customer Success direktør, Head of Customer Success, CSM. Listen er langt fra uttømmende.
(Hvis du ønsker å leie oss inn - som en ekstern konsulent eller som en forlengelse av ditt Customer Success team - så ikke nøl med å ta kontakt)
Dette koster et samarbeid.
Vi forstår at forutsigbarhet er viktig for deg, derfor operer vi kun med fastpris på alle våre tjenester.
Kundeundersøkelser & analyse: Fra 19.000,- (eks.mva)
Customer Success Boost-programmer: Fra 39.000,- (eks.mva)
Customer Success Rekruttering: Fra 79.000,- (eks.mva)
Customer Success Workshop: 39.000,- (eks.mva)
Customer Success Foredrag: 29.000,- (eks.mva)
Customer Success Sertifisering: Fra 5950,- (eks.mva)
Customer Success 1:1 Coaching: Fra 12.000,- (eks.mva)
For prosjekt-basert prising og leie av konsulent, vil det være nødvendig med en kartleggings-samtale for å vurdere omfanget, hva vi skal levere på og budsjettet.