Vi Gjør Customer Success Enkelt og Lønnsomt for Bedrifter og CS-Team

Customer Success Consulting  AS er et konsulentselskap som hjelper bedrifter og CS-Team skape lønnsom vekst gjennom å implementere bransjeledende Customer Success Strategier. Vi hjelper deg redusere kundefrafall, akselerere mersalg og skape fornøyde kunder ved hjelp av konkrete CS-tiltak, tilpasset dine unike behov.

Lojale ambassadører

 Customer Success hjelper deg å se det store bilde. Ved å forstå dine kunders mål og skape lojale ambassadører for din virksomhet sørger du for å sikre flere nye kunder.

Økt Mersalg

En overordnet Customer Success-strategi fører til fornøyde kunder som kjøper mer. Vi hjelper deg med å implementere konkrete strategier for å øke selskapets porteføljeverdi.

Lavere kundefrafall

En god Customer Success-strategi fører til lavere kundefrafall og høyere porteføljeverdi. Hver enkelt kunde som velger å bli hos deg øker din virksomhets lønnsomhet.

Økt kundetilfredshet

Fornøyde kunder er ambassadører for virksomhet din. Resultatet av økt kundetilfredshet og flere referansekunder er økt omsetning for din virksomhet.

Bransjeledende Customer Success Strategier

I dag er det dyrt å skaffe nye kunder, det er høy konkurranse og kundene dine har mange valgmuligheter, derfor må du som leverandør skille deg ut. Hvis ikke kommer du til å oppleve altfor høyt kundefrafall, kunder som ikke oppnår verdi med produktet eller løsningen din, samtidig som det blir vanskelig for deg å få nye kunder. Hvordan stopper du det fra å skje? 

Der kommer Customer Success Consulting AS inn i bildet: Ved å levere maksimal verdi for dine kunder gjennom Customer Success skaffer du deg et konkurransefortrinn som sørger for din virksomhets langsiktige suksess. 

Egentilpasset deg og dine helt unike behov

Det vi hjelper deg med er å operasjonalisere Customer Success strategier for å gi deg et enkelt, konkret og gjennomførbart rammeverk tilpasset dine unike behov. Enten du er godt i gang med Customer Success og ser etter måter å effektivisere ytterligere, eller du ønsker å starte helt fra bunnen av - hjelper vi deg med å gjøre Customer Success om til din vekstdriver. 

Hos oss får du ikke "bare råd", vi designer og implementerer konkrete handlingsplaner som hjelper deg nå dine Customer Success-mål og maksimerer verdi for dine kunder. 

Dette sier noen av våre tidligere kunder

Isak Tollerud

Customer Success Manager, Byggfakta 


"Det har vært enormt læringsrikt å jobbe med Fahim og Customer Success Consulting AS. I oppstarten var det teori om CS-arbeid, noe det var stort behov for. Dette ble presentert etter Byggfaktas situasjon, noe som gjorde det veldig enkelt å forstå. Deretter var det en rød tråd i det praktiske arbeidet som fulgte. Måten dette ble utført på gjorde at samtlige visste hva, hvorfor og hvordan man skal forbedre arbeidet sitt. 

Etter å ha jobbet i 6 måneder med Fahim og Customer Success Consulting AS er jeg tryggere i rollen som Customer Success Manager. Både Byggfakta generelt og CS-avdelingen spesielt er på et høyere nivå enn tidligere. Fra å være reaktive og lite strategiske har man nå endret seg til å bli forholdsvis proaktive og strategiske i CS-arbeidet. 

Jeg vil sterkt anbefale andre å benytte seg av Customer Success Consulting AS, og spesielt Fahim. En faglig sterk person som også mestrer det å være en god og trygg leder."

Hilde Wenstad

Customer Success Manager, Byggfakta 


"Tiden vi har hatt inne Customer Success Consulting AS har vært ekstremt lærerik og verdifull. Vi har gått fra å være en meget manuell og gammeldags CS avdeling til å ta et langt steg nærmere framtiden. 

Personlig har jeg lært mye om fagfeltet, og fått en enda større giv for utvikling og modernisering av det. Fahim har opptrått profesjonelt men samtidig medmenneskelig og har vært en verdifull ressurs for teamet vårt. Vi har bedre oversikt over kunder, et bedre grunnlag for vurdering av hvor vi skal legge ressurser, og en arbeidsmetodikk som gir oss som ansatte en mer bærekraftig hverdag. 

Sammenlagt er jeg personlig meget fornøyd, og ser at Customer Success Consulting AS har hjulpet Byggfakta ta et langt steg i riktig retning."

Magnus Hauer

CSM Key Accounts, Byggfakta 


"Før disse 6 månedene med bistand av Customer Success Consulting deltok vi i Customer Success Bootcamp sertifiseringskurset over 3 dager med god introduksjon til hvordan man lykkes med CS arbeid og mye mer rundt det å øke promoters og redusere detractors. 

Allerede der fikk jeg et veldig godt førsteinntrykk av Fahim og når jeg fikk vite at han skulle være hos oss som en konsulent i 6 måneder visste jeg at vi ville få god hjelp av en som forstår seg på jobben vi gjør, noe vi tidligere ikke har hatt.

Jeg synes det har vært 6 gode måneder og med hjelpen av Fahim jobber jeg mye smartere og enda mer strategisk mot kundene mine, jeg har større respons og bedre dialoger med kundene mine. Segmenteringen og touchpoints på kundene er langt bedre enn før. 

Fahim har hjulpet med å skape et bedre samarbeid mellom avdelingene som igjen styrker kundereisen samt det interne miljøet. Min erfaring og opplevelse med Customer Success Consulting AS har vært 10/10."

Tord Schiøtz Smørdal

Daglig leder, Innovation Support 


"Lærerik, morsom og nyttig prosess for oss alle. Takk for all hjelp! Jeg er sikker på at implementering av tiltakene du har foreslått rigger oss for videre vekst. 

Imponert over hvor raskt du har satt deg inn i INSU og hvor mye vi har fått til på kort tid :-)"

Helge Bharat Johnsen

Owner, founder & Chairman, Innovation Support 


"Veldig bra samarbeid. Vi har fått en forståelse for et område vi ikke har kunnet om tidligere. Selvfølgelig har vi alltid skjønt at det er viktig og utøvd dette, men vi har fått bedre verktøy og innsikt i hva det faktisk har vært. 

Det er fint at det ikke har blitt for mye å "gape" over. Sitter igjen med en god følelse og gleder meg til implementering av det vi har blitt enige om."

Pontus Nøstdal-Eriksson

CSM Key Accounts, Byggfakta 


"Det har vart givende, utfordrende og tatt oss mange skritt fremover under en relativt kort tidsperiode (6mån). Fahim er seriøs, flink og har mange ideer og gjennomføringskraft til å iverksette tiltakene. 

Han har tatt med oss på teamet i beslutninger og sammen har vi funnet beste veien fremover utifra Fahims ideer og fagkunnskap og våres kunnskap om alt det praktiske og behovene for våre kunder. 

En god match som gjør det morsommere å jobbe her og samtidig bedre for å nå våre mål."

Ole-Petter Bjerketvedt Hansen

Customer Success Manager, Byggfakta 


"Utrolig givende og lærerikt. Fahim Waaler klarte raskt å identifisere forbedringspotensialet vårt, samt utvikle og implementere gjennomførbare strategier. 

For avdelingen, men også individer. I dag har Byggfakta utviklet seg fra å være en ren reaksjons basert kundeservice, til en proaktiv CSM avdeling." 

Elvedin Adzemovic

Kundeansvarlig, Innovation Support 


"Proft og målrettet. 

Fahim har stilt forberedt til oppdraget med oss, i alle workshops og alle møter vi har hatt sammen. 

Han har stilt med sterk erfaring, kunnskap og implementert viktige tiltak for at våre kunder skal få en bedre opplevelse av å være kunde hos oss."

Sander Jacobsen

Kundeansvarlig, Innovation Support 


"Å jobbe med Customer Success Consulting har vært veldig lærerikt. Jeg har lært mye som jeg kommer til å ta med meg videre. 

Takk for alt, Fahim!"

Sara Holthe

Kvalitetsansvarlig, Innovation Support 


"Jeg syntes det har vært veldig spennede og lærerikt å jobbe strategisk med Customer Success i Innovation Support. 

Håper og tror alle er motiverte til å videreføre prosedyrene og tiltakene som allerede er implementert"

Archana Shilanth

Customer Success Manager, Nortel 


"Tusen takk til Fahim Azimi Waaler og Customer Success Consulting AS for å ha tilbudt sertifiseringskurset for Customer Success. Jeg er utrolig takknemlig for kunnskapen og ferdighetene jeg har oppnådd gjennom dette kurset!

Denne sertifiseringen har ikke bare styrket mine faglige evner, men har også forsterket mitt engasjement for å levere enestående kundesuksess og dyrke varige kunderelasjoner!"

Bente Ulven

Customer Success Manager, Netnordic 


"Tusen takk til Fahim Azimi Waaler for et ekstremt godt sertifiseringskurs som har gitt meg verktøy, nye tanker og ideer om hvordan jeg på best måte kan sørge for at jeg hjelper kundene med suksess!"

Aouse Al-Anee

Customer Success Manager, Byggfakta 


"Takker Fahim Azimi Waaler for et utrolig gøy og lærerik seminar. 3 uker med god informasjon, verktøy og arbeidsmetoder for Customer Success Manager Nivå 1.

Jeg ser frem til å høre mer fra deg, og melde meg på Nivå 2 i kommende periode!"

Anette Vestby

Kunderådgiver, Byggfakta 


"I november deltok jeg på Fahim Azimi Waaler sitt kurs - Customer Success Bootcamp CSM Nivå 1. 

Dette var 3 lærerike uker, med informasjon og gode verktøy jeg vil få bruk for fremover. Det blir spennende å ta i bruk dette i praksis på nyåret!"

Tine Joli

Customer Success Advisor, Procano 


"Kjempefine leksjoner og veldig hyggelig/kunnskapsrik kursleder!

Kunne gjerne hatt det en annen ettermiddag enn fredag ettermiddag, men ellers helt supert!"

Anniken Sofie Wæck Røiri

Head of Customer Success, Svenn


"Takk til Fahim Azimi Waaler for god veiledning og bra gjennomføring!"

Mia Myking Bjørnsen

Customer Success Manager, Orbit


"Nyttig kurs, fint med konkrete verktøy og deling av egne erfaringer!"

Mattis Wahlby

VP of Customer Success, Inline X


"Bra, basic innføring til CS. Mange verdifulle tips og intressant å bli kjent med andre som jobber med det samme!"

Våre Tjenester



Før du rekker å spørre

Dette kan vi hjelpe deg med.

Etablere din Customer Success funksjon helt bra bunnen av på 90 dager? Check.

Eksisterende Customer Success team og ønsker å effektivisere og skalere? Check.

Rekrutteringsbistand til å finne den rette Customer Success profilen for din virksomhet? Check.

Egentilpasset rådgivning gjennom workshops, foredrag og opplæring? Dobbel Check!

Jobbe hånd-i hånd i et tett lengre samarbeid for å transformere hele din Customer Success funksjon? Etablere lønnsomme strategier for mersalg, anti-churn og skape kunde-ambassadører? Ja, nå snakker vi! 

Slik fungerer et samarbeid.

Alt starter med en grundig kartlegging av dine behov > 1-3 samtaler hvor vi (sammen) danner et klart bilde av:

  • Prosjektets omfang og varighet
  • Forventninger og hva vi skal levere på
  • Budsjett og betalingsdetaljer
  • Oppsett av prosjektplan og kontraktsignering

Vi designer og implementerer deretter konkrete handlingsplaner i samråd med deg og vil jobbe tett med dine interne ressurser.

Nå er vi partnere i vårt felles mål mot å løse dine utfordringer å sørge for at du når dine Customer Success mål. 

Det er viktig for oss at arbeidet vi gjør med deg gir resultater. Derfor setter vi opp oppfølgingssamtaler etter endt prosjekt hvor vi kan evaluere resultatene.


Dette er de vi jobber med.

Virksomheter som ønsker å bygge eller er i gang med å bygge sin Customer Success funksjon fra bunnen av. Start-ups, Scale-ups og etablerte virksomheter er alle innenfor vår ekspertise.

Eksisterende Customer Success team som ønsker å ta arbeidet sitt til neste nivå eller går gjennom en transformasjon. Vi blir en forlengelse av deres team og jobber tett sammen som partnere.

På den måten kan vi enten være Customer Success-sjefen din, eller vi kan være staben til sjefen som har litt for mange andre oppgaver.

Vi jobber oftes med CEO, Founder, CCO, Salgsdirektør, VP Customer Success, Customer Success direktør, Head of Customer Success, CSM. Listen er langt fra uttømmende. 

(Hvis du ønsker å leie oss inn - som en ekstern konsulent eller som en forlengelse av ditt Customer Success team - så ikke nøl med å ta kontakt) 

Dette koster et samarbeid. 

Vi forstår at forutsigbarhet er viktig for deg, derfor operer vi kun med fastpris på alle våre tjenester.

Kundeundersøkelser & analyse: Fra 19.000,- (eks.mva)

Customer Success Boost-programmer: Fra 39.000,- (eks.mva)

Customer Success Rekruttering: Fra 79.000,- (eks.mva)

Customer Success Workshop: 39.000,- (eks.mva)

Customer Success Foredrag: 29.000,- (eks.mva)

Customer Success Sertifisering: Fra 5950,- (eks.mva)

Customer Success 1:1 Coaching: Fra 12.000,- (eks.mva)

For prosjekt-basert prising og leie av konsulent, vil det være nødvendig med en kartleggings-samtale for å vurdere omfanget, hva vi skal levere på og budsjettet.

Webinar: 5 Steg for å lykkes med Customer Success

Webinar avholdt 04.05.23 


Podcast: Customer Success med Fahim Waaler 

Lytt til alle episodene ved å trykke på bilde 

Innsikt fra bransjeledende gjester, levert rett til deg.


Nyhetsbrev: Customer Success på1-2-3!

Ja, jeg ønsker å motta nyhetsbrev!

Gjør som 1020+ abonnenter og meld deg på vårt nyhetsbrev: Customer Success på 1-2-3! på LinkedIn å motta det nyeste innenfor Customer Success, konkrete råd og mine beste CS-tips 🚀 

Meld deg på ved å trykke på bilde


Successify®: CS Nettverk

70+ Customer Success profesjonelle

 Du får som medlem tilgang til over 70 andre likesinnede Customer Success profesjonelle, som alle ønsker å hjelpe hverandre.

6 Digitale Nettverkstreff

Som medlem får du tilgang til 6 årlige nettverkstreff med varierende tema som fastsettes av gruppen selv, i samråd med nettverksleder.

Et stort nettverk i ryggen

Som medlem får du tilgang på det nyeste innenfor Customer Success, sparring med likesinnede og del CS strategier, tips, råd og best practise.

Job Board

Du får tilgang til Successify® sitt eget Job Board hvor du som jobbsøker introduserer til aktuelle virksomheter. Lyser din virksomhet ut ledige stillinger kobles du opp med aktuelle kandidater. 

Faglig tilrettelegging

Din nettverksgruppe ledes av faglig sterk nettverksleder med over 8 års Customer Success erfaring, samt innslag av internasjonale Customer Success eksperter.

Et fortrolig forum

Som medlem får du tilgang til hele vårt forum hvor du kan sparre med over 60 Customer Succes profesjonelle og sende direktemeldinger.


Sjekk ut vår omtale i Media

Intervju med Finansavisen

Intervju med salg24.no

CX Podden med Fahim Azimi Waaler

Amesto Podcast: Trippel bunnlinje "Når du lykkes, lykkes jeg".

Salgsrommet podcast: "Fornøyde kunder gir økt salg".

Jeg er interessert, hva er neste steg?