Kundecaser & Referanser

Dette sier noen av våre tidligere kunder

Isak Tollerud

Customer Success Manager, Byggfakta 


"Det har vært enormt læringsrikt å jobbe med Fahim og Customer Success Consulting AS. I oppstarten var det teori om CS-arbeid, noe det var stort behov for. Dette ble presentert etter Byggfaktas situasjon, noe som gjorde det veldig enkelt å forstå. Deretter var det en rød tråd i det praktiske arbeidet som fulgte. Måten dette ble utført på gjorde at samtlige visste hva, hvorfor og hvordan man skal forbedre arbeidet sitt. 

Etter å ha jobbet i 6 måneder med Fahim og Customer Success Consulting AS er jeg tryggere i rollen som Customer Success Manager. Både Byggfakta generelt og CS-avdelingen spesielt er på et høyere nivå enn tidligere. Fra å være reaktive og lite strategiske har man nå endret seg til å bli forholdsvis proaktive og strategiske i CS-arbeidet. 

Jeg vil sterkt anbefale andre å benytte seg av Customer Success Consulting AS, og spesielt Fahim. En faglig sterk person som også mestrer det å være en god og trygg leder."

Hilde Wenstad

Customer Success Manager, Byggfakta 


"Tiden vi har hatt inne Customer Success Consulting AS har vært ekstremt lærerik og verdifull. Vi har gått fra å være en meget manuell og gammeldags CS avdeling til å ta et langt steg nærmere framtiden. 

Personlig har jeg lært mye om fagfeltet, og fått en enda større giv for utvikling og modernisering av det. Fahim har opptrått profesjonelt men samtidig medmenneskelig og har vært en verdifull ressurs for teamet vårt. Vi har bedre oversikt over kunder, et bedre grunnlag for vurdering av hvor vi skal legge ressurser, og en arbeidsmetodikk som gir oss som ansatte en mer bærekraftig hverdag. 

Sammenlagt er jeg personlig meget fornøyd, og ser at Customer Success Consulting AS har hjulpet Byggfakta ta et langt steg i riktig retning."

Magnus Hauer

CSM Key Accounts, Byggfakta 


"Før disse 6 månedene med bistand av Customer Success Consulting deltok vi i Customer Success Bootcamp sertifiseringskurset over 3 dager med god introduksjon til hvordan man lykkes med CS arbeid og mye mer rundt det å øke promoters og redusere detractors. 

Allerede der fikk jeg et veldig godt førsteinntrykk av Fahim og når jeg fikk vite at han skulle være hos oss som en konsulent i 6 måneder visste jeg at vi ville få god hjelp av en som forstår seg på jobben vi gjør, noe vi tidligere ikke har hatt.

Jeg synes det har vært 6 gode måneder og med hjelpen av Fahim jobber jeg mye smartere og enda mer strategisk mot kundene mine, jeg har større respons og bedre dialoger med kundene mine. Segmenteringen og touchpoints på kundene er langt bedre enn før. 

Fahim har hjulpet med å skape et bedre samarbeid mellom avdelingene som igjen styrker kundereisen samt det interne miljøet. Min erfaring og opplevelse med Customer Success Consulting AS har vært 10/10."

Tord Schiøtz Smørdal

Daglig leder, Innovation Support 


"Lærerik, morsom og nyttig prosess for oss alle. Takk for all hjelp! Jeg er sikker på at implementering av tiltakene du har foreslått rigger oss for videre vekst. 

Imponert over hvor raskt du har satt deg inn i INSU og hvor mye vi har fått til på kort tid :-)"

Helge Bharat Johnsen

Owner, founder & Chairman, Innovation Support 


"Veldig bra samarbeid. Vi har fått en forståelse for et område vi ikke har kunnet om tidligere. Selvfølgelig har vi alltid skjønt at det er viktig og utøvd dette, men vi har fått bedre verktøy og innsikt i hva det faktisk har vært. 

Det er fint at det ikke har blitt for mye å "gape" over. Sitter igjen med en god følelse og gleder meg til implementering av det vi har blitt enige om."

Pontus Nøstdal-Eriksson

CSM Key Accounts, Byggfakta 


"Det har vart givende, utfordrende og tatt oss mange skritt fremover under en relativt kort tidsperiode (6mån). Fahim er seriøs, flink og har mange ideer og gjennomføringskraft til å iverksette tiltakene. 

Han har tatt med oss på teamet i beslutninger og sammen har vi funnet beste veien fremover utifra Fahims ideer og fagkunnskap og våres kunnskap om alt det praktiske og behovene for våre kunder. 

En god match som gjør det morsommere å jobbe her og samtidig bedre for å nå våre mål."

Ole-Petter Bjerketvedt Hansen

Customer Success Manager, Byggfakta 


"Utrolig givende og lærerikt. Fahim Waaler klarte raskt å identifisere forbedringspotensialet vårt, samt utvikle og implementere gjennomførbare strategier. 

For avdelingen, men også individer. I dag har Byggfakta utviklet seg fra å være en ren reaksjons basert kundeservice, til en proaktiv CSM avdeling." 

Elvedin Adzemovic

Kundeansvarlig, Innovation Support 


"Proft og målrettet. 

Fahim har stilt forberedt til oppdraget med oss, i alle workshops og alle møter vi har hatt sammen. 

Han har stilt med sterk erfaring, kunnskap og implementert viktige tiltak for at våre kunder skal få en bedre opplevelse av å være kunde hos oss."

Sander Jacobsen

Kundeansvarlig, Innovation Support 


"Å jobbe med Customer Success Consulting har vært veldig lærerikt. Jeg har lært mye som jeg kommer til å ta med meg videre. 

Takk for alt, Fahim!"

Sara Holthe

Kvalitetsansvarlig, Innovation Support 


"Jeg syntes det har vært veldig spennede og lærerikt å jobbe strategisk med Customer Success i Innovation Support. 

Håper og tror alle er motiverte til å videreføre prosedyrene og tiltakene som allerede er implementert"

Archana Shilanth

Customer Success Manager, Nortel 


"Tusen takk til Fahim Azimi Waaler og Customer Success Consulting AS for å ha tilbudt sertifiseringskurset for Customer Success. Jeg er utrolig takknemlig for kunnskapen og ferdighetene jeg har oppnådd gjennom dette kurset!

Denne sertifiseringen har ikke bare styrket mine faglige evner, men har også forsterket mitt engasjement for å levere enestående kundesuksess og dyrke varige kunderelasjoner!"

Bente Ulven

Customer Success Manager, Netnordic 


"Tusen takk til Fahim Azimi Waaler for et ekstremt godt sertifiseringskurs som har gitt meg verktøy, nye tanker og ideer om hvordan jeg på best måte kan sørge for at jeg hjelper kundene med suksess!"

Aouse Al-Anee

Customer Success Manager, Byggfakta 


"Takker Fahim Azimi Waaler for et utrolig gøy og lærerik seminar. 3 uker med god informasjon, verktøy og arbeidsmetoder for Customer Success Manager Nivå 1.

Jeg ser frem til å høre mer fra deg, og melde meg på Nivå 2 i kommende periode!"

Anette Vestby

Kunderådgiver, Byggfakta 


"I november deltok jeg på Fahim Azimi Waaler sitt kurs - Customer Success Bootcamp CSM Nivå 1. 

Dette var 3 lærerike uker, med informasjon og gode verktøy jeg vil få bruk for fremover. Det blir spennende å ta i bruk dette i praksis på nyåret!"

Tine Joli

Customer Success Advisor, Procano 


"Kjempefine leksjoner og veldig hyggelig/kunnskapsrik kursleder!

Kunne gjerne hatt det en annen ettermiddag enn fredag ettermiddag, men ellers helt supert!"

Anniken Sofie Wæck Røiri

Head of Customer Success, Svenn


"Takk til Fahim Azimi Waaler for god veiledning og bra gjennomføring!"

Mia Myking Bjørnsen

Customer Success Manager, Orbit


"Nyttig kurs, fint med konkrete verktøy og deling av egne erfaringer!"

Mattis Wahlby

VP of Customer Success, Inline X


"Bra, basic innføring til CS. Mange verdifulle tips og intressant å bli kjent med andre som jobber med det samme!"

Nysgjerrig på hvordan vi kan hjelpe deg få ned churn, øke mersalget og hjelpe dine kunder nå sine mål?