Om Oss

Fahim Azimi Waaler

CEO & Founder


Om: 10+ års solid Customer Success erfaring fra CS roller i forskjellige SaaS virksomheter. 

Har blant annet oppnådd 115 % Net Revenue Retention på 3 måneder som Customer Success Leder i 2021 - og 240 % budsjettoppnåelse på 6 måneder som Customer Success Manager i 2022.

Customer Success utdanning fra Handelshøyskolen BI og Harvard Business School Online. Customer Success sertifisert.

Implementer CS strategier på en ukomplisert og effektiv måte - og hjelper din virksomhet skape organisk vekst gjennom Customer Success.

Fun fact: Svart Belte og Norgesmester i Karate i 2014.

Nøkkelkompetanse: Customer Success, kundeopplevelse, kundetilfredshet, endringsledelse og forretningsutvikling.

Ingvild Azimi Waaler

CFO & Project Manager


Om: 7+ års solid bakgrunn fra økonomi, regnskap og lønn både fra regnskapsbyrå og internregnskap.

Med mange års erfaring som regnskapsansvarlig, prosjektleder og regnskapsfører i bagasjen sørger Ingvild for å skape varige positive økonomiske resultater for deg som kunde.

Ingvild har Bachelorgrad i Økonomi og administrasjon fra BI og omfattende erfaring både fra byråsiden og fra internregnskap. Hun har erfaring med å jobbe med både større komplekse kunder og mindre kunder. 

Som en kunde-sentrisk og moderne CFO, liker Ingvild å være tett på kundene og er opptatt av å skape målbare resultater. 

Fun fact: Tidligere Make-up artist og over snittet interessert i mote og design. 

Nøkkelkompetanse: Økonomi, regnskap, lønn, prosjektledelse og kundebehandling.

Dette er Customer Success Consulting

Customer Success Consulting AS ble etablert i 2022 som Norges første og eneste konsulentselskap spesialisert på Customer Success. Siden oppstarten har vi hjulpet over 60 kunder med å skape vekst gjennom målrettede Customer Success-strategier. Vi hjelper deg å implementere bransjeledende strategier og programvareløsninger, tilpasset din forretningsmodell og unike behov.

Med over 10 års erfaring fra Customer Success-roller i ulike SaaS-virksomheter, er vi en trygg og pålitelig partner. Vi har også et sterkt nettverk gjennom medlemskap i internasjonale fagmiljøer som The Customer Success Association, CS Forum, Customer Success Collective, Customer Success Leadership Network, Gain Grow Retain og TSIA.

Vi holder oss alltid oppdaterte på de nyeste trendene og metodene innen Customer Success, samtidig som vi benytter de strategiene vi vet gir de beste resultatene.

Hos oss kan du kjøpe enkeltstående tjenester eller få en egen Customer Success-rådgiver som setter strategien din og bistår deg gjennom året. Enten vi blir din eksterne Customer Success-sjef eller støtter din eksisterende leder med ressurser, er vårt mål å implementere effektive handlingsplaner som øker omsetningen og sikrer langsiktig suksess.

Hvorfor ikke Customer Success Consulting?

Utprøvde Success Strategier 

Du får implementert utprøvde, bransjeledende Customer Success-strategier, skreddersydd for din organisasjon. Vi har en solid merittliste på å skalere Customer Success-team, øke omsetningen per kunde, redusere kundefrafall og bygge ambassadører for din bedrift.

Customer Success som vekstdriver

Ved å utvikle og implementere en helhetlig Customer Success-strategi for din organisasjon, legger vi grunnlaget for økt omsetning. Vi fokuserer på tiltak som gir direkte innvirkning på din bunnlinje, og ser på Customer Success som en kraftig driver for organisk vekst.

Konkrete handlingsplaner

Når du jobber med oss, får du tilgang til metodikk, verktøy og bransjeledende handlingsplaner. Vi gir deg ikke bare råd – vi designer og implementerer konkrete planer som hjelper deg å nå dine Customer Success-mål og maksimere kundeverdien.

Din suksess er vår suksess

Vi er dedikert til at du skal nå dine Customer Success-mål, og vi evaluerer resultatene etter endt prosjekt. For oss er det viktig at arbeidet gir målbare resultater, derfor setter vi opp oppfølgingssamtaler for å vurdere suksessen sammen.

Før du rekker å spørre

Dette kan vi hjelpe deg med.

Etablere din Customer Success funksjon helt bra bunnen av på 90 dager? Check.

Eksisterende Customer Success team og ønsker å effektivisere og skalere? Check.

Rekrutteringsbistand til å finne den rette Customer Success profilen for din virksomhet? Check.

Egentilpasset rådgivning gjennom workshops, foredrag og opplæring? Dobbel Check!

Jobbe hånd-i hånd i et tett lengre samarbeid for å transformere hele din Customer Success funksjon? Etablere lønnsomme strategier for mersalg, anti-churn og skape kunde-ambassadører? Ja, nå snakker vi! 

Slik fungerer et samarbeid.

Alt starter med en grundig kartlegging av dine behov > 1-3 samtaler hvor vi (sammen) danner et klart bilde av:

  • Prosjektets omfang og varighet
  • Forventninger og hva vi skal levere på
  • Budsjett og betalingsdetaljer
  • Oppsett av prosjektplan og kontraktsignering

Vi designer og implementerer deretter konkrete handlingsplaner i samråd med deg og vil jobbe tett med dine interne ressurser.

Nå er vi partnere i vårt felles mål mot å løse dine utfordringer å sørge for at du når dine Customer Success mål. 

Det er viktig for oss at arbeidet vi gjør med deg gir resultater. Derfor setter vi opp oppfølgingssamtaler etter endt prosjekt hvor vi kan evaluere resultatene.


Dette er de vi jobber med.

Virksomheter som ønsker å bygge eller er i gang med å bygge sin Customer Success funksjon fra bunnen av. Start-ups, Scale-ups og etablerte virksomheter er alle innenfor vår ekspertise.

Eksisterende Customer Success team som ønsker å ta arbeidet sitt til neste nivå eller går gjennom en transformasjon. Vi blir en forlengelse av deres team og jobber tett sammen som partnere.

På den måten kan vi enten være Customer Success-sjefen din, eller vi kan være staben til sjefen som har litt for mange andre oppgaver.

Vi jobber oftes med CEO, Founder, CCO, Salgsdirektør, VP Customer Success, Customer Success direktør, Head of Customer Success, CSM. Listen er langt fra uttømmende. 

(Hvis du ønsker å leie oss inn - som en ekstern konsulent eller som en forlengelse av ditt Customer Success team - så ikke nøl med å ta kontakt) 

Dette koster et samarbeid. 

Vi forstår at forutsigbarhet er viktig for deg, derfor operer vi kun med fastpris på alle våre tjenester.

Customer Success Workshop: 45.000,- (eks.mva)

Customer Success Foredrag: 35.000,- (eks.mva)

Customer Success Sertifisering: Fra 7000,- (eks.mva)

Customer Success 1:1 Coaching: Fra 15.000,- (eks.mva)

For prosjekt-basert prising og leie av konsulent, vil det være nødvendig med en kartleggings-samtale for å vurdere omfanget, hva vi skal levere på og budsjettet.

Er du usikker på hvilken tjeneste som passer best for deg? Book en gratis kartleggingstime her!