Om Oss

Fahim Azimi Waaler

CEO & Founder


Om: 10+ års solid Customer Success erfaring fra CS roller i forskjellige SaaS virksomheter. 

Har blant annet oppnådd 115 % Net Revenue Retention på 3 måneder som Customer Success Leder i 2021 - og 240 % budsjettoppnåelse på 6 måneder som Customer Success Manager i 2022.

Customer Success utdanning fra Handelshøyskolen BI og Harvard Business School Online. Customer Success sertifisert.

Implementer CS strategier på en ukomplisert og effektiv måte - og hjelper din virksomhet skape organisk vekst gjennom Customer Success.

Fun fact: Svart Belte og Norgesmester i Karate i 2014.

Nøkkelkompetanse: Customer Success, kundeopplevelse, kundetilfredshet, endringsledelse og forretningsutvikling.

Ingvild Azimi Waaler

CFO & Project Manager


Om: 7+ års solid bakgrunn fra økonomi, regnskap og lønn både fra regnskapsbyrå og internregnskap.

Med mange års erfaring som regnskapsansvarlig, prosjektleder og regnskapsfører i bagasjen sørger Ingvild for å skape varige positive økonomiske resultater for deg som kunde.

Ingvild har Bachelorgrad i Økonomi og administrasjon fra BI og omfattende erfaring både fra byråsiden og fra internregnskap. Hun har erfaring med å jobbe med både større komplekse kunder og mindre kunder. 

Som en kunde-sentrisk og moderne CFO, liker Ingvild å være tett på kundene og er opptatt av å skape målbare resultater. 

Fun fact: Tidligere Make-up artist og over snittet interessert i mote og design. 

Nøkkelkompetanse: Økonomi, regnskap, lønn, prosjektledelse og kundebehandling.

Dette er Customer Success Consulting

Customer Success Consulting AS ble etablert i 2022, og er Norges første rådgivnings- og konsulentselskap innenfor Customer Success. Hos oss får hjelp til å skape lønnsom vekst gjennom å implementere bransjeledende Customer Success Strategier og Softwareløsninger - ved hjelp av konkrete Customer Success tiltak, tilpasset din forretningsmodell og unike behov.

Senk skuldrene når du jobber med oss og vær trygg på at vår solide 10+ års erfaring fra CS roller i forskjellige SaaS virksomheter virkelig skinner gjennom. I tillegg har vi bred kompetanse innenfor Customer Success-feltet med medlemskap og tilknytning til ledende internasjonale fagmiljøer som: The Customer Success Association, CS forum, Customer Success Collective, Customer Success leadership Network, Gain Grow Retain og TSIA 

Det er for oss viktig å være oppdatert på fagfeltet Customer Success og prøver gjerne nye ting. Samtidig er vi opptatt av å bruke strategiene vi av erfaring vet fungerer aller best når vi jobber sammen med deg.

Av oss kan du kjøpe enkeltstående tjenester, eller du kan få din egen Customer Success-rådgiver som setter CS strategien din og bistår deg gjennom året. På den måten kan vi enten være Customer Success-sjefen din, eller vi kan være staben til sjefen som har litt for mange andre oppgaver.

Ved å samarbeide med oss vil vi hjelpe deg med å sette selskapets Customer success strategi, implementere konkrete handlingsplaner og øke selskapets omsetning.  

Hvorfor ikke Customer Success Consulting?

Utprøvde Success Strategier og Software

Du får ferdig implementert utprøvde og bransjeledende Customer Success strategier og Software tilpasset din organisasjon. Vi har en merittliste på å skalere Customer Success team, skape økt omsetning per kunde, minimere kundefrafall og skape ambassadører for din bedrift. 

Customer Success som vekstdriver

Ved å utforme og implementere en overordnet Customer Success strategi for din organisasjon legger du grunnlaget for økt omsetning. Vi er tilhengere av tiltak som har en direkte innvirkning på din organisasjon sin omsetning og ser på Customer Success som en sterk driver for organisk vekst.

Konkrete handlingsplaner

Du vil få tilgang til metodikk, verktøy og bransjeledende handlingsplaner når du jobber med oss. Hos oss får du ikke "bare råd", vi designer og implementerer konkrete handlingsplaner som hjelper deg nå dine Customer Success-mål og maksimerer verdi for dine kunder. 

Din suksess er vår suksess

Din suksess er vår suksess, derfor ønsker vi å hjelpe deg nå dine Customer Success-mål og evaluere resultatene etter endt arbeid. Det er viktig for oss at arbeidet vi gjør med deg gir resultater. Derfor setter vi opp oppfølgingssamtaler etter endt prosjekt hvor vi kan evaluere resultatene.

Før du rekker å spørre

Dette kan vi hjelpe deg med.

Etablere din Customer Success funksjon helt bra bunnen av på 90 dager? Check.

Eksisterende Customer Success team og ønsker å effektivisere og skalere? Check.

Rekrutteringsbistand til å finne den rette Customer Success profilen for din virksomhet? Check.

Egentilpasset rådgivning gjennom workshops, foredrag og opplæring? Dobbel Check!

Jobbe hånd-i hånd i et tett lengre samarbeid for å transformere hele din Customer Success funksjon? Etablere lønnsomme strategier for mersalg, anti-churn og skape kunde-ambassadører? Ja, nå snakker vi! 

Slik fungerer et samarbeid.

Alt starter med en grundig kartlegging av dine behov > 1-3 samtaler hvor vi (sammen) danner et klart bilde av:

  • Prosjektets omfang og varighet
  • Forventninger og hva vi skal levere på
  • Budsjett og betalingsdetaljer
  • Oppsett av prosjektplan og kontraktsignering

Vi designer og implementerer deretter konkrete handlingsplaner i samråd med deg og vil jobbe tett med dine interne ressurser.

Nå er vi partnere i vårt felles mål mot å løse dine utfordringer å sørge for at du når dine Customer Success mål. 

Det er viktig for oss at arbeidet vi gjør med deg gir resultater. Derfor setter vi opp oppfølgingssamtaler etter endt prosjekt hvor vi kan evaluere resultatene.


Dette er de vi jobber med.

Virksomheter som ønsker å bygge eller er i gang med å bygge sin Customer Success funksjon fra bunnen av. Start-ups, Scale-ups og etablerte virksomheter er alle innenfor vår ekspertise.

Eksisterende Customer Success team som ønsker å ta arbeidet sitt til neste nivå eller går gjennom en transformasjon. Vi blir en forlengelse av deres team og jobber tett sammen som partnere.

På den måten kan vi enten være Customer Success-sjefen din, eller vi kan være staben til sjefen som har litt for mange andre oppgaver.

Vi jobber oftes med CEO, Founder, CCO, Salgsdirektør, VP Customer Success, Customer Success direktør, Head of Customer Success, CSM. Listen er langt fra uttømmende. 

(Hvis du ønsker å leie oss inn - som en ekstern konsulent eller som en forlengelse av ditt Customer Success team - så ikke nøl med å ta kontakt) 

Dette koster et samarbeid. 

Vi forstår at forutsigbarhet er viktig for deg, derfor operer vi kun med fastpris på alle våre tjenester.

Kundeundersøkelser & analyse: Fra 19.000,- (eks.mva)

Customer Success Boost-programmer: Fra 39.000,- (eks.mva)

Customer Success Rekruttering: Fra 79.000,- (eks.mva)

Customer Success Workshop: 39.000,- (eks.mva)

Customer Success Foredrag: 29.000,- (eks.mva)

Customer Success Sertifisering: Fra 5950,- (eks.mva)

Customer Success 1:1 Coaching: Fra 12.000,- (eks.mva)

For prosjekt-basert prising og leie av konsulent, vil det være nødvendig med en kartleggings-samtale for å vurdere omfanget, hva vi skal levere på og budsjettet.

Er du usikker på hvilken tjeneste som passer best for deg? Book en gratis kartleggingstime her!

Vi bruker informasjonskapsler for å sikre at nettsiden vår fungerer som det skal, og for å tilby deg best mulig brukeropplevelse.

Avanserte innstillinger

Du kan tilpasse dine informasjonskapsler-preferanser her. Aktiver eller deaktiver følgende kategorier og lagre valget ditt.

De essensielle informasjonskapslene er avgjørende for sikker og riktig drift av nettsiden vår og registreringsprosessen.
Funksjonelle informasjonskapsler husker preferansene dine for nettsiden vår og aktiverer dens tilpasning.
Ytelsesinformasjonskapsler overvåker ytelsen til nettsiden vår.
Markedsføringsinformasjonskapsler lar oss måle og analysere ytelsen til nettsiden vår.